Verhuurdersverklaring / hypotheekverklaring (deze kunt u aanvragen bij uw huidige verhuurder of de bank waar u uw hypotheek heeft ondergebracht. Indien u inwonend bent, hebben wij deze niet nodig.);
Uittreksel BRP (op te vragen bij de gemeente waar u woonachtig bent);
Recente werkgeversverklaring;
Jaaropgave afgelopen jaar;
3 recente loonstroken;
3 stortingsbewijzen salaris: een bankafschrift of printscreens waar de salarisstortingen zichtbaar op zijn.
Indien je een eigen onderneming hebt of werkt als zzp'er
Kopie ID-kaart of paspoort;
Verhuurdersverklaring / hypotheekverklaring (deze kunt u aanvragen bij uw huidige verhuurder of de bank waar u uw hypotheek heeft ondergebracht);
Uittreksel BRP (op te vragen bij de gemeente waar u woonachtig bent);
Jaarrekening opgemaakt door accountant of administratiekantoor (inclusief jaarcijfers, balans en resultaat); Accountantsverklaring of samenstellingsverklaring, getekend en voorzien van handtekening door accountantskantoor of administratiekantoor;
Recent uittreksel Kamer van Koophandel.
Belangrijke informatie
Wij vragen de stukken op van zowel de hoofdaanvrager als medeaanvrager; Incomplete dossiers worden niet in behandeling genomen;
Stukken dienen niet ouder te zijn dan drie maanden.
Als je bent uitgekozen als nieuwe huurder voor één van de woningen aan de Kruiskampsingel dan dien je bovengenoemde documenten in 1 mail, samen met het inschrijfformulier, naar ons toe te sturen. Incomplete dossiers worden niet in behandeling genomen.